KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN PUSAT PEMBELAJARAN DIGITAL SULTANAH NUR ZAHIRAH

KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN PUSAT PEMBELAJARAN DIGITAL SULTANAH NUR ZAHIRAH

by System -
Number of replies: 0

Assalamualaikum w.b.t dan Salam Sejahtera,

Warga Pelajar Yang Dihormati,

KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN PUSAT PEMBELAJARAN DIGITAL SULTANAH NUR ZAHIRAH

Dengan segala hormatnya, merujuk kepada perkara yang tersebut di atas.

Sukacita dimaklumkan bahawa Pusat Pembelajaran Digital Sultanah Nur Zahirah sedang menjalankan soal selidik mengenai perkhidmatan yang disediakan bagi membantu kami membuat penambahbaikan taraf perkhidmatan yang ditawarkan. Ini juga adalah selaras dengan keperluan Sistem Pengurusan Kualiti jabatan kami.

Justeru, kami amat berharap agar warga pelajar dapat memberi maklum balas yang diperlukan.  Tuan/puan boleh klik pada link di bawah untuk mengisi maklum balas kajian tersebut:

http://ppdsnz.umt.edu.my/

atau terus ke link :

http://pkpamaya.umt.edu.my/survey/index.php?sid=31816&lang=ms

Sehubungan dengan itu juga, pihak kami dengan penuh hormat memohon warga pelajar dapat melengkapkan  maklum balas tersebut kepada pihak kami selewat-lewatnya pada 31 Disember 2013.  

Segala maklum balas daripada warga pelajar amatlah kami hargai dan didahului dengan ucapan ribuan terima kasih.

Sekian,